Pozor! Víte, jaké zboží již nemůžete vrátit... ?
Přidáno 13.9.2023 8:00.00 Počet zobrazení 283
Vrácení zboží od zákazníka do e-shopu podléhá několika pravidlům. Víte, jaká to jsou?
Zboží, které vracíte do obchodu, by mělo být nepoškozené, nenošené, v původním obalu a s visačkou.
To jsou základní podmínky, které vrácení zahrnuje.
Věděli jste ale, že vám vrácení zboží může ztížit například váš domácí mazlíček?
Zboží, na kterém jsou zvířecí chlupy nebo srst, nelze vrátit, a proto nemusí být vaše vrácení nebo výměna zboží přijata.
Stejně tak situaci komplikují deodoranty, parfémy, aviváže.
Stopy vůně z těchto výrobků spadají pod "hygienickou závadu", a je tedy možné předpokládat, že jste zboží nosili a že jejich "navonění" bylo způsobeno používáním.
Nikdy proto zboží určené k vrácení záměrně nevoňte, nepřikládejte k němu voňavé papírky a rozhodně je neperte.
Poškozené zboží, které se vám při testování neúmyslně podařilo roztrhnout, odlepit nebo jinak ručně poškodit, rovněž nelze vrátit.
Dalšími faktory pro odmítnutí vrácení nebo výměny zboží jsou skvrny od make-upu.
Někdy si to člověk ani neuvědomí, rychle si něco vyzkouší a zůstane mu make-up, který se mu otře o tělo (ať už z obličeje nebo od samoopalovacího kréme) - takové zboží se stejně považuje za použité.
Samostatnou kategorií v tomto seznamu jsou kalhotky (spodní prádlo) - zde se jedná o hygienické výrobky, které nespadají do kategorie vratného zboží. Takové zboží nelze z hygienických důvodů vrátit.
Do této kategorie patří také plavky, resp. spodní díl plavek, které rovněž spadají do hygienického zboží, a pokud z nich odlepíte hygienickou nálepku, může vám být vrácení z hygienických důvodů zamítnuto.
Doufáme, že pro vás byl tento článek přínosný a že budete při zkoušení objednaného zboží opatrní.
Nový komentář